torsdag den 23. juni 2011

Jeg er i live

Hold da op jeg har haft problemer, jeg har simpelthen ikke fået lov til at lave indlæg, men nu skal det være slut, så nu kommer der lige et langt et af slagsen.

Der har været 3 fødselsdage, først er den bedre halvdel blevet 40, knægten er blevet 9 og oldemor 75 så der er blevet lavet lidt forskelligt
Bordpynt til 40 års fødselsdag

Flettet kurv til chokoladen til kaffen
Fødselsdagskort til knægten (ide stjålet fra Troll 13)

Inde i kortet var der nøglen til en ny cykel

En æske til oldemor der jo er dameskrædder, så det tema måtte jo med.

Hov det vender forkert men det vil ikke andet, men her kan man rigtig se symaskinen.

Stemplet med mit nye personlige stempel jeg har fået af min mor :-))))))

Og her med indhold.

Det var så alt fra idag, men en af de næste dag kommer der mere fra mig.
God dag til alle
Knus Gitte



2 kommentarer:

  1. Hej skat. Super flotte ting du har lavet, og dejligt at se dig på bloggen igen :-) Sunes kort skal jeg da lige se næste gang, jeg kommer over til jer :-))) Vi ses. Knus mor

    SvarSlet
  2. Hold da helt op Gitte, det ser jo godt ud. Den æske til oldemor ville jeg gerne se IRL:-))

    Ha det godt...måske ses vi snart??

    SvarSlet